srijeda, 18.10.2006.

Odabereš temu, odeš na cugu i završiš na FESTU!

festo

Tako bi se otprilike moglo sažeti ono što su već drugu godinu za redom postigli studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku iskazavši se svojim znanjem i sposobnostima i to u suradnji s lokalnim gospodarstvenicima!

Radeći na seminarskom radu studenti Marketinga ove su godine sastavili cjelovitu marketinšku podršku za Park prirode Kopački rit. Seminar je bio u obliku natječaja s nagradom za najbolju ekipu što je sve poticalo da ozbiljno i s puno kreativne energije «zapnu» i na kraju klijentu prezentiraju svježe ideje za nove proizvode uključujući naravno i promocijski miks. Tako je konačni rezultat rada mladih marketingaša, producenata, dizajnera i copywritera iz Slavonije serija odličnih idejnih i cjelovitih TV, radio i tiskanih oglasa!

Radom studenata Kopački rit je bio toliko zadovoljan da su neke od radova odlučili odmah i iskoristiti u svojim promotivnim kampanjama, a sve cjelovite radove - ovdje pogledajte.


No studenti iz Osijeka nisu na tome stali. Želja im je da već iduće godine svoje sadašnje i buduće radove prikažu na nacionalnom festivalu oglašavanja FESTO u Opatiji i to u za sada još ne potvrđenoj ali vrlo vjerojatnoj studentskoj konkurenciji!

- Organizatori Festa rekli su nam da im se ideja o studentskom natjecanju svidjela i da će nastojati već na idućem izdanju festivala 2007. prikazati radove studenata ekonomije, dizajna, filma i drugih fakulteta naravno s temom iz oglašavanja.

Zato svi zainteresirani studenti, nagovorite svoje profesore da vam omoguće rad na nekakvom projektu vezanom za oglašavanje, skupite ekipu, popijte sok ili što vas već potiče na kreativnost i možda već iduće jeseni budete spremni odmjeriti snage sa studentima iz Osijeka i drugih krajeva Hrvatske!

(sponzorirani članak)

Izvor slike: (gettyimages.com, festo, mtč)

- 23:29 - Komentari/Dodatak (30) - Link