ponedjeljak, 26.03.2007.

«Što kažeš na tramvaj s “0” čekanja?»

Ispovijesti jednog apsolventa:

Najprije pomišljam – opa! GPP, svaka čast! Nastojim ne razmišljati o tome što se u zadnje vrijeme pretvaram u jednog od onih motoriziranih Osječana koji tramvaj vide samo kao smetnju prilikom prolaska kroz onaj čudni kružni tok na Đakovštini i pokušavam prokužiti otkud sad odjednom društvu iz GPP-a toliko kreativnosti i love – pa nema ni jedne tramvajske i autobusne stanice na kojoj me ne prati to nadasve interesantno pitanje!

Tramvaj s “nula” čekanja pojavio se upravo u vrijeme kada je osječki Gradski prijevoz putnika najavio bolje, brže usluge, ali – jesu li oni zbilja sposobni za takav novi, zanimljiv pristup tržišnom komuniciranju u prijevozničkim uslugama?

U idućih tjedan dana zajedno s nekoliko svojih suradnika živio sam u nadi da su kolege marketingaši iz GPP-a zbilja shvatili koliko je važno ulagati u kvalitetnu promociju. Sav sretan odlučio sam nakon dugo vremena kupiti tramvajsku kartu, tek tako – za vožnju iz fore!

A onda - šok! Iako je u meni stalno tinjala vatrica nevjerice, prva vožnja u susjedni grad potvrdila je sve sumnje u kreativnost GPP-a. Uz rub ceste dočekala me je nova zagonetka: «Što kažem na cestu s “0” zastoja?»

Kažem WTF!

Više mi ništa nije bilo jasno…, a kada sam sljedeće večeri uhvatio vremena za kratki odmor pred televizorom, uslijedilo je konačno razočarenje uz pitanje: «Što kažem na Bezalkoholno Piće s “0” šećera?»

Kažem isto što oni klinci u reklami za «torticu», uz dodatak: Kakve to veze ima s cestom i tramvajima???

Ipak, najvjerojatnije ću kupiti to Bezalkoholno Piće «Zero», ali samo zato da probam kakav je okus nove GPP-ove usluge ;)



Napisao: Mislav Pavošević, Osijek

- 16:13 - Komentari/Dodatak (19) - Link